Giz4110 Minnak16 19-20de emin olamadım nabız gibi pıt pıt bişeydi. 22 olduk şimdi anca netleşti ilk gebelikte 24e kadar anlaşılmayabilir 😊
Pamuuk Minnak16 ben 17 de histmeye basladım ama böle kalp atar seklinde hafta hafta o sekil bir tık büyüdü 😀 smdi maşallah solugumu kesiyor allah ne verdiyse direniyor fln😀
Giz4110 Balkuzu01 yok canım günde 3 5 kezdi hatta kafama takmıştım bebek mi emin olamadığım için 😊 genelde sessiz ortamda sen dinlenirken yani hareketsizken kımıldarlar 🥰
Minnak16 Ya bende hissediyorum ama daha çok sol tarafıma sanki ayaklarıyla rahime basıyor ağrı oluyor o zaman. Baya hissediyorum öyle ama tekme falan daha yok. 18+2 olduk
Smgyy Canım 2. Hamilelikte erken hissediyorsun ama ilk hamilelikte en az 16- 20 haftalıkta gerçekten hissedebilirsin Ama 2. Hamilelikte 13 haftadayım arasıra seğirmeler hissediyorım
Gulanelis Smgyy güldürdün yaa 20 25 gram kadar bebek nasıl hissedilebilir 2.gebelik bile olsa zor alemsiniz valla
Minnak16 Smgyy benim 2 hamilelik ama arası baya baya var 12 yıl kadar :) unutmuşum ya hep sanki işlk gebelik gibi
Smgyy Gulanelis tek atıyor vuruyor Zıplıyor demedim hanımefendi yan yattıgımda seyirme hafif oluyor dedim siz gülmeye devam edebilirsin