Funda_karabas 10 da yatışım yapilcak ve ben heyecandan uyuyamiyorum Allah herkese tez zamanda yavrusuna kavusmayi nasip etsin Allahim🤲🙏👨👩👧
Kbrsydn Funda_karabas rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin benimde 6 günüm var 1 haftadır yatamıyorum
Emine-32 Funda_karabas canim rabbim kurtarsin benim de o saatlerde yatisim yapilacak gece hic heyecanim yoktu 3 saat uyuyabildim 🤗
Funda_karabas Emine-32 normel olucak kuzum suni sanci vercekler direk hızlı açılma olmazsa sezeryana alincak
Irem_duz Amin . Rabbim sag saglim kucagina almak nasip etsin . Rabbim olmayan herkese versin ins . Bende kontrole gdcm uyuyamiyrm icimde kotu bi his vat