Merhaba gece gece insan başa gelmeyince bilemiyor emin olamıyor sorayım dedim ben dee… Yattığımdan beri kasıklarımda belimde bacaklarımda ağrı var nasıl böyle adet olmadan önceki gibi ama çok ince bebek sürekli hareket ediyor. Hiç bilemedim 🤷♀️ acaba üşütme sancısı mı yoksa doğum sancısı mı bi saat kadar evvel adet olacak mışım gibi sancıyla uyandım. Lavaboya gittim geldim bebek sürekli hareketli ama ağrıda devam ediyor inceden inceden
-Doğum sancısında bebek hareketli olur mu?
-nişan gelmeden su gelmeden doğum sancısı olur mu?
-üşütme sancısıyla doğum sancısı bu kdar benzeşir mi?
Teşekkürler 😊