Bana bebeğin solda yatarsa kız sağda yatarsa erkek olduğunu söylemişti büyükler evet biraz koca karı inanışları ama ben kızımın solda olduğunu hissetmiştim. Doktora da demiştim doktor bey kızım olabilir diye oda nerden çıkardın erkekte olabilir inanma demişti 13 haftalıkken bence anne tahmini doğru olabilir dedi. 15. Haftada da %100 kız olduğumuz çıktı. Hisler de önemli ama bence 😍💜