Arkadaşlar merhaba 27+1 gebeyim kıpır kıpır yerinde durmayan kızım 2 gündür az az hareket ediyo 2 gün önce doktor kontrolümde kanımda enfeksiyon çıktı antibiyotik basladı doktorum aksef 500 mg ama bebek gayet iyiydi böyle bişey yaşayan oldumu aranızda🙁