Meleyim Kızlar 18 haftalıgm yemek yedikten bi süre sonra karnım çok fena agrımaya basladı isal oldum bide nedeni ne sizce kıvrandırıyo beni😥😥😣
Seyma0 Meleyim ne yedin acaba canım çünkü bende taze yemek yediğim halde zehirlemişti bende ishalle atmıştım
Adhnsema Meleyim bugün bende kola içtim aynısı bendede oldu karın ağrısı ve ishal çok kötü gerçekten yerlere yatıyorum ağrısından 😞😞