Simya Mamababy Samsunluyum Liv hospital öneririm kesinlikle hem seher sarı hoca hemde Tolga şişli hoca ikiside kadın doğum alanında bence en iyiler instagram hesplarıda var doktorların isimleri ile yazdıgında çıkıyor
Pelin55 Mamababy bende dogum için geldim ilk defa gidecem pazartesu gunu hem bulent surucuden hemde anadoludaki ozge piri mantardan randevu aldim ama kararsizim hala virus olayi olmasaydi kesinlikle dogum evinde ersan sener derdim kizimin doktoru oydu cok cok memnundum ondsn cemalettin tabak da ayni sekilde cok iyidir fiyat icin aradim dün liv hospital 200 tl medicana 150 t buyuk anadolu 165 tl kurum indiriminden dolayi 135 tl oluyormuş ( emniyet anlaşmalı oldugu icin) dogumds 3.500 hersey dshil+ oda dendi buyuk anadoluda medicanada hemen hemen ayni bi fiyat çıkıyor dun telde konustum
Gul-08 Mamababy ben de doğum için Samsun’a geldim son ayımda, liman hastanesi, doktor Mükerrem Erol’u tavsiye etmişti bi kaç arkadaşım, çok memnun kaldım, çok ilgililer doktor da sekreteri de, 3300 sezaryen fiyatı
Eeisitan Mamababy Medicana da Hatice Yağmurkaya Balkay ‘a gidiyorum çok memnunun ilgili insanın tüm sorularına içini rahatlatarak cevap veriyor çevremde bi çok insan onunla doğum yaptı kuzenlerim abimin eşi kuzenimin eşi çok memnun kaldılar.
Simya Mamababy ben samsunlıyım ama görev sebebiyle farklı bir ildeyim 1 senedir. Doğum ücretleri hic bilmiyorum inanın. Ama kendim hamile olurdda doğum yapacak olursam livde doğum yapmak isterim allah izin verirse .
sinem-yildiz Mamababy doğum ücreti hakkında iki gün önce görüştüm bende liv hospitala gidiyorum doktorum Tolga Şişli normal doğum ve sezaryen ücreti de aynı 4400 tl
Damlaustglu sfatma Ben Bülent Sürücü’ye gidiyorum. Riskli gebelik benim çok memnunum psikolojik olarakta çok destek veriyor.
Simya sfatma bülent beyede daha önce 4 ay üstü düşük yaiayan arkadaşım gitmişti memnundu ama ben kendim hiç gitmedim hem konum olarak uzaktı bana hemde tolga hocada zaten medicanadan liv hospital e geçti diye biliyorm yanlıs olmasn yine ama .
Snmabd-55-09 Damlaustglu bende 27haftalıyım doktorunu değiştirdim nasıpse haftaya Bülent hocaya gidicem onun adını cok duydum umarım artık bu doktor secimi yaparım 🤦🏼♀️
Mamababy Pelin55 Anadolu Hastanesi’nde Halil İbrahim dinler onu cok duydum zaten normal fiyatı 3750 flaandi indrimli fiyat 3500 cok yine ya
prensannesi_ Pelin55 ozge piri mantar derim benim doktorum çok iyi ilgili bi doktor Bülent beyi bilmiyorum medicana doğum için oda dahil 3500 dedi ama buyuk anadolu zam yapmış 3500 doğum artı oda fiyatı dendi oysaki daha önce konuşmuştum olmayacak zam dendi böyle olunca vazgeçtim doktoruma devam edip doğumu doğum evinde düşünüyorum ozge deniz unyeli ye gitmeyi
Sfk55 Pelin55 ben büyük Anadolu da Sefa erdem özhana gidiyorm cok memnunum İnternetten aratablrsn ne kadar yorum varsa 1000 katı daha iyi bir doktor aklınızda bulunsun
Sfk55 Pelin55 ben subatta gittiğimde 135 TL idi sonra dogum paketi gibi bir uygulama vardı pesin okarak 1500 TL verdik doguma kadar sadece 15 TL her muayenede oduyrm. Tahliller için bir ucret odemıyrm. Tarama testleri hariç. Doğumda da 1000 TL cıvarı indrm oluyor.
Pelin55 Mamababy bilmiyorum canım benim indirimsiz 3.500 dedi muhasebede gelince konuşun kurum indirimi olur dedi konustugum sorumlu
Cihannurk Mamababy Bende halil ibrahim beye gidiyorum Evet iyi bi doktor pahalı biraz yeni hastanede 4 küsürler doğum. hastane olarak fiyat değişmesi biraz saçma geldi o kadar
sfatma Eeisitan acaba hastane açısından memnun musunuz çevrenizdeki doğum yapanlar hastaneden memnun kalmis mi?
Eeisitan Eeisitan evet hastane personelinin yaklaşımı hemşireler hepsinin ilgisinden memnun kaldılar özel hastane sonuçta ne kadar kötü olabilir
Damlaustglu sfatma Tabi ki A sınıf hastane en önemliside bebek yoğun bakım ünitesi var bu çok önemli. Çok temiz bir hastane. Geçen ay kahverengi akıntım oldu 1 gece kaldım hemşirelerin ilgi alakasındaysa gayet memnun kaldım. Temizlik görevlisine kadar profesyonel. Kesinlikle tereddüt yaşamayın.
prensannesi_ Cihannurk eski hastanelerindeki fiyat nedir ki 2800 denmişti yeni hastane de geçen kontrolde 3500 ayriyeten 400 500 750 tllik odalar var onların ücreti içinde değil dendi
sfatma Damlaustglu teşekkürler peki doğumda refakatçi hem eş hem anneyi aliyolar mi bı bilginiz var mı?