Arkadaşlar imdaaaat
5 gündür bacaklarımın ağrısından duramıyorum. Geceleri uyku tutmuyor o derece. Kadın doğumcum fiziğe yönlendirdi fizikçi iskelet kas sisteminde sıkıntı yok dedi. Elimde parol kadın doğumcum sadece onu önerdi.kafayı yemek üzereyim. Önerileriniz var mı ?