a_gzde 12 saat önceden bisi yenilmedigini bilmiyordum ben gittim yaptım once kan aldilar sonra şekerli su ve inan hic mide bulandirici değil abartanlar çok. Sonra 1 saat sonra gene gittim yine kan aldılar ondan 1 saat sonra yine gidip parmak ucundan şeker ölçme aletiyle bakildi eve geldim.. Bu arada yurt disinda yaşıyorum.. Ve şekerim çok normal çıktı.. Doktorunu ara yinede 12 saat oncesi bi sorun yoksa gidip yaptirabilirsin. Aşınla ayni gune girip telaşe yapmayasın.