055411 merhaba Bizimde 2 yıl sorun olmadığı halde olmamıştı, klomen ve iğne tedavisi ile hamile kalmaya çalıştık olmadı rahim filmi çekildim eşimde testler yaptırdı hiç bir sorun yoktu akışına bırakalım dedik kışa kadar olmaZsa aşılama tüp tedavisi yaptırırız diye düşünüp plan yaptık. O sırada karşıma macunhane diye bi sayfa cıktı eşimede kendımede doğal hamıle kalmaya yardımcı macun aldık ve o ay hamıle kaldım cok şükür şimdi doğurmak üzereyim :) Bu arada tek yumurtalığım var. Allahtan umut kesilmez doğal şeyler sonuçta bir denemenizi öneririm. Ve etrafınızı takmayın lütfen biz o sıralarda etrafımızdaki olumsuz insanlardan uzak tuttuk kendımızı ve ferahladık stresimiz gitmişti resmen tavsiye ederiM, belkide o etkili oldu bu süreçte bebeğimizin olmasına 😊 Darısı başınıza inşallah, size umut olmak için hikayemi yazmak istedim.