Kalıcı diye duydum. Doğumdan sonra beyaz renge dönüyormuş sadece. Amann bende de var kız bende bebek yağı kullanıyorum hala 30.haftamdayım.sadece göbek alt kısımlarında var. Onuda ilk başlarda düzenli kullanmamıştım.😂 Ama göbek deliği dahil yanlarıma ve baldırımın arkalarına da sürüyorum hep. Oralarda kolay çatlıyomuş