Seherbektasb ya canım bende aynı senin gibi düşünüyordum öyle olunca, Ama inan doktor ne dediyse öyle oluyordu. Ama testler varmis eczanede yumurtlama gününe bakabilmek için öyle bişeyle takip edebilirsin. Hiç olmazsa için rahat eder. Ama şunu da soyliyim hiç kafana takma akışına bırak. Beni mahvetmişti acaba olabilir mi, oldu mu, olmadi mi. Her ay aynı şeyi yaşıyordum. En son amaann zaten aşılamaya gelicez dedim umursamadım ama bir baktım ki hamileyim. Onun için akışına bırak. Doktorun dediği gibi git fakat düşünme pek fazla. :)