Banusbanu Allah korusun, Allaha emanet diycen. Daha dikkatli bir şekilde calısıcan hepsi bu. Bende deterjan fabrikasinda çalışıyordum. Formaldehitler, asitler, 100 farklı kimyasal kullanıyorsun yani. Doktoruma da hep soyledim yok hiç bişey olmaz dedi. Bende devam ettim o şekilde söyleyince. Ama sen yinede doktoruna da bir sor.