Mervis60 ben sonuç ne olursa olsun bebeğimi dünyaya getirecek olmama rağmen testi yaptırdım . Eğer ki down sendromlu olma durumu varsa onun hayatını kolaylaştırmak ve kendimde bilinçlenmek için hamilelik süresinde daha iyi araştırmalar yapabilmek adına yaptırdım anlayacağınız. Bence bu açıdan düşünüp yaptırmanızı tavsiye ederim