Asyamiray1 ne sıklıkla emziriyorsunuz acaba ??evet az almış ama emzirme sikliginizla alakalı olabilir mamadan önce kendinizde değişiklik yapın bence mesela eskiye nazaran daha fazla emzirin gece olsun gündüz olsun bide öyle deneyin .olmazsa mamayı ozaman deneye bilirsiniz..ben 3,650 doğum yaptım 3,300 ye düştü ,topuk kanına 12. Gün gittik 4 kilo olmuş oğlum ebe iyi gidiyorsun böyle devam et dedi