Muberraonur 27+3 haftalığım Bebeğimin hareketleri gece daha çok oluyor ve uyumakta zorlanıyorum 🐣daha doğmadan uyutmamaya başladı yavrucak 😍 sizde durumlar nasıl bebişin hareketlerini hissedince uyuyabiliyor musunuz? 🙂
Essma Muberraonur keşke bebeğimin kalbi durmasaydı da hiç uyutmasaydı tekmeleriyle. Şuan 5 aylık olacaktık😔
gzmdnz35 Muberraonur bende 27+3 şuan bir sağa bir sola dönüp duruyo 😍😍 hareketlerini izliyorum dışarıdan 😍😍 Allahım bu duyguyu isteyen herkese yaşatsın benimki gün içinde de aktif sabahları acıkınca uyandırıyor 😍😍 meyve saati yoğurt saati bekliyor
AybarsMomy Muberraonur benim oğlumda öyle. Bir arkadaşım benimkide karnımda öyleydi doğdu 1 yaşına girdi hala öyle dedi gözüm korktu 😂 ama erkek kardeşim annemi hiç uyutmazmış annem hep yaslanarak oturarak uyuyordum diyor. Doğduktan sonra çok uslu bi bebekti . İnşAllah dayısına çeker diyorum ne diyeyim☺️
Essma Muberraonur Allah tüm anneleri sağlıkla bebeğine kavuştursun inşallah. Çok zor 2 kızım var oğlum olacaktı arefe günü aldılar 😔
Muberraonur Essma amin inşallah Allah bağışlasın yavrularını Rabbim tez zamanda tekrardan evlat sahibi olmanı nasip etsin inşallah 🤲🏻