Burcuyyy Arkadaşlar günde 10 kez toplanma sakıncalımıdır 24 haftalığım çok acıtıyor hep sağ tarafımda top gibi çok sıklaştı büyüdükçe buna kasılmamı deniliyor bilgisi olan yazabilir mı doktoruma hemen söyleyeyim mi bu durumu
Yenianneadayi2208 Burcuyyy Aynı durumu bende yaşadım canım.Korkma kuzucum ama ki doktoruna söylemen lazım en kısa zamanda.Toplanma = kasılma demek..Kasılmalarda erken doğum belirtisi olabilir.İhmal etme sakın , amannn. Doktorun ona göre tedbirini alır.
Zlhb Burcuyyy yanlış bilgi vermek istemem ama toplanmalar için sankı biraz erken benim 30 dan sonra başladı yinede bir doktora gözükün bence☺️
Demirailesii Canım benim doktorum günde 6 dan fazla olursa gel dedi 34 haftalıkken yatış verdi nstde sancım çıktı diye şimdi 6 dan fazla ve düzenli olunca gidicem inşallah sen korkma sadece doktoruna bildir o halleder Allahın izniyle
Burcuyyy Yenianneadayi2208 heer akşam düzenli olarak oluyor gün içinde fazla düzenli mi bilmiyorum ama iki aksamdır hep düzenli
Yenianneadayi2208 Burcuyyy muaynen yakın zamandaysa muhakkak söyle.Sıklığını kaç kere toplandığını da saymaya çalış.Belki nidicard verebilir rahatlatmak için.Ya da numarası varsa şimdi arayıp sor, bilgilendir.
Tucem Dün muanede aynı şeyi söyledim 32+4 gunluktum doktor sıklıkları o kontrol et düzenli ve geçmeyen bir toplanma ağrın oluyorsa haber ver dedi