Syms Kizllar kiz bebeklerinize ne isimler koydunuz yada ne düsünüyorsunuzz , ben eski isimleri seviyorumm böyle zeynep meryemm zehra filann ama yanina birde yeni isimm önerir misiniz ?
girl_boy_annesi Syms benim kızımın isimde inşallah Hüma Nur olacak manası mutluluk getiren kuş bide cennet kuşu demek🎀🦋
Happy6555 Lina Hira Azra afra dürdane arasında kaldık esim Lina diyot ama yarın sabah doğum var isim yok
Melisasam Happy6555 dürdane biraz daha eski ve alakasiz olmus diger isimlere gore Lina ismi cok guzel bence🤗
Didi6 Happy6555 Afra ve Dürdane güzel canım. Lina ismini iyi araştır https://bebegimeisim.blogspot.com/2020/03/lina-isminin-gercek-anlam-ne-yabanc-bir.html?m=1
melis_duru Boncukk-5 Erva’nın anlamı nedir acaba ? Görümcem de koydu, anlamını sorunca Hz. Muhammed’in halasının ismi diyor ama bu bir anlam değil ki, adaşını söylüyor sadece, ben anlamını merak ediyorum ?
Hifanurumm Benim ilk kızımın adı Hifanur Hatice 😍 Şimdi nasipse yine kızımız olacak ama ona daha karar veremedim Meva, ahsen, afra, zümra, aişe gibi isimler var aklımda bakalım 🌺