Ltbumt Dilancelik çok sevindim senin aşına rabbim hepimize yavrularımızı sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Busbus94 Ben bugün gittim 32+3 günlüğüm 2.100 gr kilo 44 cm boy bundan sonra 15 günde bir çağırdı 18 Haziran da ilk nts’me bağlancam
Wonderanne Ltbumt bugün gidecem canım 32+4 sonuçları yazarım sana sancım 28den beri var ama hiç nstye girmedim kilo boyunu da yazarım
Dilancelik Edauysun evet ultrasonda her gittiğimde öncelikle rahmimde açıklığın olup olmadığına Bakıyor doktorum erken gebelik riski ihtimaline karşın .
YarenG Ltbumt 32+4 1700 dedi 1 hafta geriden geliyor oğlum ama benim suyumda az ciğer geliştirici oldum bugün ama boyu 42 cm
Kuzucuklarim Edauysun karnim sert ve toplanma oluyo.Agri yeri degisiyo mide fitigim var benim oda agri yapabilir tam bilemiyorum.20 ay once sezeryan oldum ondanda kaynakli olabilir bakalim.magnezyuma basladim gecmezse ozeldeki doktoruma durumu anlaticam
Mntpl 30+5 de gittim 1649 gr dı, doktor nst ye baglattı herşey normal dedi, 34. Haftada bi daha gidicem
Merbe61 Ltbumt dun gıttım canım 2015gram bebek ıyı dedı sancılarım cıkmadı hersey yolunda sadece bebek hareketlerı canımı sıkıyor benim de hareket edıyor ama çok guclu degul ona takılıyorum eskiden daha gucluydu bebegum yerı mı daralıyor acaba hareket ediyor ama sureklı
Sinemin Ltbumt canım ben yeni 32 oldum 31+5 de 1720 gramdı nst ye de bağlanmadım ama vajinal enfeksiyon yaşıyorum ileri düzeyde bakalım