Nihalufuk Arkadaşlar.merhaba 26 haftalık hamileyim 3 gündür midemde bir ağrı ve yanma var neden olur acaba bilgisi olan var mı
Tnskmn Nihalufuk bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor ve yanma sorunu oluyor daha çok artacak sana tavsiyem hergun soda iç elma ye ve hergun yatmadan büyük bir bardak ılık süt ic
girl_boy_annesi Nihalufuk benim 20 haftalıktan başladı 30 haftalık olduk yanmayan bir günüm olmadı her gün yanıyor Allahım ne yapsam geçmiyor çareyi gavisgon şurupta buldum içiyorum rahatlıyorum kusmak bile bunun yanın da sevimli kalıyor🙈
Mrvee35 Yatmadan ıkı saat önce birşeyler tüketmemeye dikkat et bebek büyüdükçe organlar baskı yaptığı için mide yanması oluyor diye biliyorum ⅔ yudum soguk süt iç iyi geliyor
Nihalufuk Tnskmn Akşam soda içtim biraz midemi rahatlattı gece uyandığımda yine aynı ağrı ve yanma hissediyordum sanki boğazımda bıçak saplanır gibi özelliklede otururken daha cok oluyor