Sjjdjdjdj Merhaba kızlar kesede kanama alanı var iğneyi haftada bir kullanıyorum ama bu hafta yapılan iğne kalcamda top oldu bi ceviz buyuklugunde çok yanıyor kaşınıyor ve baya büyük ne yapsam geçer sizdede oluyor mu
endobeybi Sjjdjdjdj iğne çok yağlı olduğu için çok yavaş enjekte edilmesi gerekiyor yoksa dağılamayıp top oluyormuş. Elinizle masaj yapın, buz ve sıcak uygulaması yapın.
Bahartesi Sjjdjdjdj 17. Haftamdayım. İlk 10 hafta yaptığım iğnelerden 4 tanesi hala ceviz büyüklüğünde yerinde duruyor. Zamanla geçermiş. Endişe edilecek bir durum yok.
Bahartesi Sjjdjdjdj Bu arada oluşan ağrıyı varsa saf alkol yoksa kolonyayı biz pamuğa döküp bekletin. Kolonyayı ara ara yenileyin. Ağrıyı azaltacaktır. Gündüz eczaneden alkol alın onunda yapın. Etkisini göreceksiniz. Bu ikisi hariç hiç bir şey fayda etmiyor.
Suna26 Bende 4 hafta kullandım duşta masaj yaptım iyi geldi ama sonuncusu ne yaparsam yapayım geçmiyo taş gibi oldu iğne yeri
Sjjdjdjdj Suna26 ben 12 haftadan beri kullanıyorum 27 hafta olduk ilk kez bu kadar büyük oldu ve çok ağrıyor yanıyor asla o tarafa dönemiyorum uyurken 😔
Csnsu 5 hftadan 16 hftaya kdr 3 günde bir bin mg vurdurdum bn böyle bi ağrı görmedim 3 gün sağıma 3 gün soluma yatardım şişlık oluncada ovalardım 🥺 allh yrdmcınz olsun biz 26 hftalık olduk bi sıkıntımız yok cok şükür
Mavilimorcicek Canım sıcak havlu koy masaj yap bende de beze yaptı ebemiz sıcak havlu masaj başka türlü geçmez dedi
T-06123 İğne yapıldıktan son 5 dk boyunca o bölgeye basılı tutun yağlı ilaçlarda geç emilim olur evde de sıcak su ile masaj yapın alkollü pamuk kullanın
Belkisss 2gun önce benmde igneden yapıldı dha bugun agrısı gecti bol bol o kısma masaj yaptım birde bi sorum olcak benm kanamam geliyor kahverengi yarn bida aynı igneden vuruncam doktor verdi sizin kanmanız geliyor mu
Sjjdjdjdj Belkisss 20 li haftalarda kahverengi geldi ama çok yoğun değildi progestan fitilde kullandım iğne geçti ama kanama alanı var kesede dışarı çıkan kanama yok