Cigdemveminik canım benimde erken doğum riskim var ilk oğlum 30 haftalık doğmuştu şimdi 32yim bende hazırlıycam bi kaç güne inşallah ama listem çoktaan hazır😁 Ben 15 tane bez koyucam, kendime de 2 tane pijama takımı. Biberon da koymayı düşünüyorum doğru biberon tercih edilirse bebeğin biberona alışması anneyi emmemesi gibi bi durum olmuyo avent aldım o yüzden. Onun dışında mutlaka çantana süt arttırıcı damla koymanı öneririm. Bestlak veya galactago markalar var ikiside birebir aynı içerik zaten. Doğum yapar yapmaz ilk içeceğine katıp içersen süt sorunu hiç yaşamazsın zaten doktoruna sorduğunda oda önericektir🤗