Zezeze doktor pıhtılaşman var ama önemli boyutta değil iğneye başlıcaz dedi başladık ama geç kaldım galiba herkes daha hamile kalmadan aspirin vermiş doktorları benimki bu konuda çok bilgisiz 11 tane düşük yapan hastam var benim tutana kadar böyle yapcaksın diyor bilseydim hiç gitmezdim iyi dediler şimdi büyü şehirde bu konuda uzman doktor arıyorum bende burda bi abla var onun çok yüksekmiş pıhtılaşması 6 düşük yapmış 3 ü kürtajlı doktora gitmiş Ankara’da folik asitle aspirin vermiş doktor 3 ay sonra hamile kalmış hemen iğneye başlamış çocuğu şimdi 8 yaşında bilmiyorum ne yapmak gerekiyor annem de muska yaptırdı ne yapayım çare diyorum taktım çıkarmıyorum kafayı yemek üzereyim bende