Merhaba canlar ben kraftın kabin bebek arabasını kullanıyorum ama köye yerleştik ve yollar düz değil bu arabamı orda kullanamam, ikinci çocuğum için sağlam bir araba düşünüyorum var mı memnun olan bir şey öneren? Bir tane buldum iyi diyorlar ama bu nasıl sizce kullanan var mı?