AzadeYldz Kızlar merhaba birşey sormam gerek çatlatma iğnesi yaptıralı 12 gün oldu test yaptım 3 tane pozitif çıktı sizce gebelik var mı
serapsercen AzadeYldz cnm 14 günden sonra çek çünkü iğneden hormonlar yukseliyo adetine kaç gün var ?
serapsercen AzadeYldz bende iğne yaptim 14 gunden sonra afet olunur zaten ondan doktorlar adetiniz gecikince yapın derler
Anne3434_ Tabiki üç kere yapmışsın doğrudur büyük ihtimalle canım git birde kan ver yinede için rahat etsin istersen Allahım hayırlı evlat etsin