Teacherella Babyveannesi alıp memnun kalan çok kişi vardı forumda ama ben beğenmedim hantal gibi geldi Joie crome aldım
Nazlii_ Babyveannesi canım ben aldım ama daha bebeğim doğmadı. Beğenerek aldım araştırarak aldım umarım memnun kalırım
littleon Babyveannesi bende 4 aldım chrome modeli ile arasında gidip geldm ama kesnlklr 4 bende chrome da sase problemi oluyormş ama 4 te şikayet yok desem yeridir
Sblomr Babyveannesi bende aldım canım hatta puseti indirime düşmüş onu da gittik aldık ben çok beğendim tabi daha kullanamadık sadece biraz ağır geldi bana tabi kapandıktan sonra inş o yönden sıkıntı çekmem.. hafif arabalara da baktık onlar bize sanki hemen kırılacak gibi geldi bu baya sağlam duruyordu 🤣🤣🤣
Goksuatabay Ben aldım daha kullanmadım ama arkadaşımın tavsiyesiyle aldım çok memnunlardı biz de tavsiye üzerine aldık
Sblomr Babyveannesi set olan var ayrı ayrı olan var eğer 1200 TL olandan aldıysanız bir tek araba geliyor 1900 TL olanı aldıysanız set halinde geliyor
Sblomr Babyveannesi yok canım keşke öyle olsaysı çok uygun olurdu 🤷♀️ Puset şuan indirimde 380 TL yani bizim toplam 1580 ne gelmiş oldu. Eğer set alırsan 1900 TL oluyor setin içinde ayak örtüsü varmış adam öyle dedi bize ama biz ayrı ayrı almayı daha mantıklı bulduk ayak örtüsü de olmasın dedik 🤷♀️
Babyveannesi Sblomr bide zaten ayrı ayrı alınca daha uyguna geliyorki hangi rengini aldınız siz e bebekte şuan stokta tek renk var ben onu almıştım gri olan onunda puseti stokta yok :(
Rhm_akbay Babyveannesi pusetlisini aldim ben magazada sürdüm hatta icine yangi tüpü koydu personel cok rhaat sürüsu var katlanisi da kolay ağırlıkta illaki olacak saglamlik hissi veriyo severek aldim Insallah bebisim doguncada saglikla kullanirim
littleon Babyveannesi magazadan bakın mutlaka benim sansıma artık üretimi olmayan tek bir renk vardı teshir ürün 1900 tllik seti 1200 tlye aldım 2 3 hafta oldu. Yoksa brnde ayrı ayrı 1500e alcaktım .
Sblomr Babyveannesi canım araba yeşil puset gri siyah oldu 🤣 ama çok takmadım bulunduğunuz yerde mağaza varsa gidin ordan bakın sitede bitmiş ama mağazalarda var ama iki rengi kalmıştı ve bir hafta önce 450 TL idi biz arabayı alırken kararsız kaldık bir hafta sonra 380 TL ye inince alalım dedim.
Deebg Babyveannesi bende Şubat indiriminde almıştım ama daha kullanmak nasip olmadı kullanan bir kaç kişiye sordum hep memnunlardı sürüşü kolay kapanışı hoşumuza gitti aldık inşallah bizde memnun kalırız
Ozzlemmm1 Ben de ikisi arasında kalıp litetrax 4 alanlardanim. mağazada denedim. Sürüşü ve manevraları çok iyi. Biraz ağır ama kalite hissi uyandırıyor. Dün de pusetini indirimden aldım ☺️