Maaavvviii canım ben 27 haftalıkken gittiğimde baş aşağı dönmüştü şuan 30+4 günlüğüm 2 gün önce kontrolüm vardı baş aşağdaydı doktorum normalde değişmemesi lazım ama bellide olmaz doğum anında bile geri dönebilir dedi inşallah dönmez kalır bunu hamileliğimin başından beri yürüyüş yapıyorum temizliğim işim gücüm olsun sürekli hareket halindeyim onunda etkisi olduğunu düşünüyorum