Merhaba güzel anneler sonunda bende küçücük bir kalbe mübtela oldum😍biraz uzun olabilir hikayemiz en ince ayrıntısına kadar anlatmak istyrm tüm yaşananları çünkü ben gibi tecrübesiz annelere ders olsun öğüt olsun istyrm..Hemde bana anı kalmalı.. Hamileligimi çok erken fark ettim. Hemen komşumun tavsiyesi üzerine özel hastanede bir doktora gittim.kesemiz hemen görünmedi ama olsun minik mucizem hep benimleydi.. Hamileliğim boyunca tek başımaydım her işimi kendim yaptim.. Hem tren hem de uçak yolculuğu yaptim şükür sıkıntı yaşamadık. Hamileliğim çok güzel ilerledi hicbir sıkıntımız yoktu şükür. Her testi yatırmadım bir kere dörtlü bir kere şeker bir de ayrıntılı ultrosana gttik ama minigimiz yüzünü hiç gostermedi hep nazlı bir bebekti😂cinsiyetini de çok erken öğrenmiştik.. Hamileligimin ilk başlarında kilo verdim.sonra da çok kilo almadım 5 6 kilo falan ya aldım ya almadım.34.hafta da falan bebeğinin kilosunun geri olduğunu öğrendim.karın çevresi hep zayıftı ne yesem kilo almıyordu.haftası ile uyumlu değildi ama gelişimi normaldi.36 37haftada baş aşağı dönmüştü biricik oğlum.ama bir türlü kanala inmedi.Herşey çok güzeldi derken covid-19 geldi ne annem ne kayinvalidem yanımdaydı kimse yanımda olamiycak ben çok tecrubesizim derken izin aldık annem yanımda geldi.. Tabi gttigimiz özel hastanede de pandemi hastaları olunca eşim hastaneyi değiştirmeyi önerdi zeynep kamilde yani devlet hastanesinde bir arkadaşı vardı baya övdü bizde son kontrollere oraya gttik.. Ne yalan söyleyim en başından beri orayı hiç istememiştim. Kanala inmeye bir bebek 41.haftayı doldurmak üzere olan bir anne ve artık kucağına bebeğini almak için sabırsızlanan bir baba vardı. Ama oğlumuz gelmek nedir bilmiyordu. 40+6 da devletteki doktor yatış için gel dedi ozeldeki doktoruma da gttim ozeldeki doktorum 41+1 de anca doğum yaptirabilecegini ondan önce acilden bile giriş yapsam gelemeyeceğini söyledi. Çok sinir olmuştum nasıl gelmezdi bende zeynep kamilde doğum yapmaya karar verdim. Yatisim yapıldı rahim ağzı yumuşasın die fitil kondu ve ardından rahimin açılması için balon denilen teknik uygulandı gayet iyi gidiyordum balon düştü fitil alındı benim acilmam 4cm olmuştu sevindim 0 açıklık ile başlatıp bir anda 4cm açıklık mükemmeldi iyi gidiyorum dedim sancıları ayakta karşılamak güzel ama yatarak nst ye bağlı işte o bitiriyor adamı bir de sancı çektikçe kımıldadıysan nst gdiyor ozmn asistanlar kızıyor bile neyse benim kendi sancilarimla acilmam 6cm oldu çok sevindim snra suyum geldi. Doktorlar suni vermek istedi istemedim ozmnda psikolojik baskı olarak ebeler ve doktorlar ozmn 30 saat bile sancı çekebilirsin dediler eşimle ve annemle görüştüm istemediğimi söyledim düşük doz dene dediler neyse hadi onu da deneyelim dedim normal doğurmak için elimden ne geliyorsa yapmak istyrdum.. Nyse 1 doz 2 doz 3doz derken iki erkek asistan gelip acilmama baktı dedi 3cm dedim nasıl olur az önce 6cm dediler yok 6falan yok hemen eşimi aradım bunlar dalga mı geçiyorlar dedim 6cm nerde 3cm nerde deli olmuştum suni sancıysa can yakıyordu hele yatarak nst ye bağlı suni karşılamak çok kötüydü ayakta dolasmana izin vermiyorlardı hep nst ye bağlı olman şart diyorlardı eşimi aradım ve ordan çıkış yapmak için ona da bana da kağıt imzalattılar.zeynep kamildeki bir ebenin tavsiyesi üzerine başka özel bir hastaneye gittik oraya gidene kadar açılmam 7cm olmuştu. Doktora normal doğuracaksam da epidural istediğimi söyledim sezeryan olucaksam da spinal istyrm dedim yok yok ne dediysem doktor benle konuşmuyordu önüme gelen herkese bağırdım çağırdım.bebek kanala inmişti artık dayanma gücüm kalmamıştı. Doktorun bana bisey söylememesi konuşmaması da cabasi.. Ameliyathane ekibi berbattı azarlamalar konuşmalar yerici ben zaten sancı çekiyordum elimde olsa ordan da çıkıp gidecektim ama vaktim yoktu doktor beni genel anestezi yapcağını söyledi bebek kanala inmiş spinalle ona zarar veremem dedi bende artık bitsin die tamm dedim 31 Mayıs 6buçuk gibi girdim 6.40da oglum Çağan’im doğmuştu. Uyanır uyanmaz onu sordum Çağan doğdu mu dedim hemen yanıma getirdiler. Mucizem 2.910 gr 47cm doğmuştu. Ufacıktık..😍 sezeryan olmama rağmen sütüm hemen gelmişti.. Yalnız bebek ve benim aramda kan uyuşmazlığı vardı.. Ben 0 rh+ bebek ise babamız gibi A rh+ sarılık ihtimali yüksek ki başlangıcı çıktı bile.. zorluklar yaşasak da mucizem yanımda şükürler olsun..
Tavsiyelerim ise kısa mutlaka depend alın ve çok iyi guvenebileceginiz bir doktor bulun benim yaşadığım rezillik diz boyuydu ama bebeğim iyi ya gerisini vardır bunda da bir hayır dedik unuttuk 🙏 rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duygu çok farklı bir duygu tarifi yok💙 sorularınız olursa cevaplayabilirim😍😍