Kaderdrsun12 35+4 den beri 2 cm açılmam var şuan 36+4 üz doğum nezaman olur sizce ara ara sancılarım oluyor karnım aşağı iniyor ertesi gün tekrar yukarda bebek kanala iyice inmiş dedi doktorum
aminegunes24 Kaderdrsun12 sıcak duş çok alma bebek ne kadar karnında durursa kilosu gelişimi daha iyi olur bol bol yat bence bana doktorum 1 gün bile dursa bizim için çok iyi demişti
Kaderdrsun12 Ponciginannesi_ adet ağrısı gibi ve karnım sertleşiyor benek aşağı çok baskı yapıyor bakı yaptıkça sanki rahmime iğne batıyor gibi oluyor
Ponciginannesi_ Kaderdrsun12 aynısı canım aynılarını yaşıyorum. Gece resmen dönerken bile ölüyorum ağrıdan. Hem kasığıma ağrı giriyor hem belime
Ponciginannesi_ Kaderdrsun12 geçen hafta gittim kontrole sadece nst ye bağlıyorlar. Yarın kontrolüm var ama 1 hafta sonra alttan bakıcam dedi