ipekipek ben litetrax 4 aldım pusetsiz 1200 pusetle 1580 ne geldi canım yorumlar çok iyi Burda da sürekli görüyordum. En son ebebek mağazasına gidip baktık.. eksi yanlarını söyleyeyim şimdilik bana ağır geldi ama hafiflere de baktık sanki heran kırılacak gibi geldi bize güven verdi.. tabi dışarda kullanmadık daha bebişin gelmesine var sadece yorumlardan ve şimdilik izlenimlerden iyi gibi duruyor..