Mucizem3 10haftalık hamileyim fetal DNA testi yaptırmayı düşünüyorum yada 2li tarama testi sonucuna göre mi yaptırmalıyım?
Mucizem3 Eşim ve doktorum 2li testi yaptıralım bi sorun görürsek fetal DNA testi yaptırırız diyo.Sizlerle aynı düşüncedeler yani Mucizem3
Gunsss Eğer niyetiniz var maddi durumunuz yeterli ise hemen yaptırabilirsin. Benim 2li 4lü taramalarım normla çıktı detaylıda doktor bebeğin böbreklerinde genişleme gördü ve yine fetal dna önerdi. Onu yaptırırsan taramalara hiç gerek kalmaz zaten