Merhaba anneler. 36+2 günlük gebeyim. Son birkaç gecedir ağrılara uyanıyorum ve bazen de sağ tarafıma uzandığımda da oluyor ağrı. Ama geceleri bu ağrıya kalkıp lavaboya gidip tekrar yatağa geçtiğimde ağrı kendiliğinden geçmiş oluyor. Birkaç saat sonra tekrar lavaboya gitmek için uyandığımda ise yine aynısını yaşıyorum. Ağrıyı tarif etmem gerekirse regl ağrısı gibi bir ağrı. Mesaneye olan baskıdan ötürü mü bilemedim, içime şüphe düştü. Belime kasıklarıma vuruyor. Dediğim gibi sürekli değil, arada özellikle de geceleri oluyor. Ayrıyetten normal otururken bile darlanıyorum, göğüslerim bile göbeğime fazladan yük gibi geliyor 😅 normalde bugüne kadar hiçbi ev işinden falan kaçınmadım çok rahat yaptım yardım falan almadan, hala da yapıyorum tek başıma fakat yere eğilip bir şey almak zulüm olmaya başladı. Son olarak bir de hareketleri eskisine nazaran daha da azaldı gibi geliyor. Eskiden daha kıpır kıpırdı.. Yeri daraldığı için normaldir deniyor ama aynılarını yaşayan birileri var mı merak ettim. 🙄🧐