Sedaanneoluyor merhaba arkadaşlar cuma günü doğum yaptım pazartesi bebegi yoğun bakım ünitesine yatırdık kandaki enfeksiyonu yüksek çıktı moralim çok bozuk bebeğime doyamadan gitti hastaneye acaba benim bebeğim gibi olan var mi sonuçları nasıl olur