1minik_mucizem MeryKCR gittim dün düşük riskin var dedi pazartesi günü bi daha gitcem sürekli adet lekesi gibi leke geliyor
Avakado-34 Jale52 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Keseyi ve bebeği görebildiniz mi acaba ?
Minnaki_beklerken hope34 ben ovulasyon testi ile gebe kaldim. Ve doktora hic gitmedim o yyzden emin degilim ama sanirim su an tam 5 haftalik oldu. Sizin kacinci haftaniz
Jale52 deletedmom76. Evet gördük yatında insalh kalp atışları içim gitcez. Mide bulantısı ve iştahsızlık var insalh kalp atışları başlamıştır