Herkesi tebrik ederim
Ben de 4+2 ile aranıza katıldım. Regl öncesi hamilelik testinde cok belirsiz cizgi, erken hamilelik testinde slik cizgi ve reglin 3. Günü koyulasan cift cizgi
ama henüz doktora gitmedim
19 haftalık kaybettigim melegim var. Korkularımı yenmeye calisiyorum yarın da cok tatlı bir kedi annesi olacağım inş saglıkla bebegim de katılır ailemize
dualarınızı beklerim