Merhaba 18+4 haftalık hamileyim dün ultrasonda bebeğimin sol böbreğinde kistler çıktı ve doktor tedavisi olmadığını belki ilerki zamanlarda geçiceğini belkede doğduktan sonra ameliyyatla böbreğini alacaklarını söyledi çok korkuyorum o daha küçücük 282 qram ağırlığında ve şimdiden bir böbreği hasta sorum şuki kiminse başına böyle bir şey geldimi? Yani sonradan geçib gittimi nolur cevap verin🙏🏻