Semanur27-K canım bende yaptım erken gebelikti normal testti falan negatif çıktı en sonunda 8. Gün kan vermiştim ordada negatif görünce kafayı talmadım adetim başladı o gün ben de gebelik bekliyodum adetim her zaman düzenli olurdu beni de çok ümitlendirdi ama olmadı hayırlısı sana tavsiyem bi 10 günü geçsin kan