Kbrahrl Merhaba kızlar🌺 34+3 haftalık gebeyim demir eksikliğim var hep çok düşük çıkıyor ilaç kullanmama rağmen 🤷🏻♀️ 5 gündür de kan ilacımı kullanamıyorum almaya çıkamadım sancılarım var eşimde görevde 🤷🏻♀️ sürekli bi halsizlik uyku hali var sanırım daha da düştü değerlerim 🙄 bunun bebeğime bir zararı varmı?
CgdmZtrk Kbrahrl canım yeşil erik ye bol bol. Erik zamanı bahçede erik vardı girdim çıktım yedim bu ay demirim tavan yapmış. Çok faydalı.
Zeyno_65 Kbrahrl pekmez varsa onunla idare etmeye çalış canım. Bebeğe zararı var mı bilmiyorum. Ama genelde bebek anneden alır alacağını her türlü anne güçsüz düşer deniliyor. Ihmal etmemeye çalış. Malesef bende de kansızlık var. Kullanıyorum ilaç. Daha bir sürü ilacım var sadece kan olsa iyi
Hlyyldz Kbrahrl bnmde oyle idi serumla takviyr yapildi 2 gun ustuste suan ne durumda blmyrm ama yukselmistir sanirim
Kbrahrl Edauysun ne yaparsam yapayım yükselmedi canım ya doktor ilaçlarını düzenli kullan yükselmiyorsa düşmesin bari demişti. Senin değerin kaçtı ki kuzum?
Edauysun Kbrahrl cnm demir diye belirtmiyor kagıtta eczane tekniseniyim ben de kan demir zaten aynı grup içerisinde kanım 11.4 müş senin?
Kbrahrl CgdmZtrk aa hiç duymamıştım bir ara çok yedim ama onda da yine düşük çıktı 🙊 bebeğime bir zararı varmı biliyor musun canım?
Kbrahrl Edauysun ferritin 6,8 yazıyor bende canım baya düşük birde ilaç kullanıyorum neden bu kadar düşüyor bebeğe bir zararı olur mu? Yarın doktora gideceğim ama az önce internette hiç iyi şeyler okumadım 😔
CgdmZtrk Kbrahrl ferritinin kanla ilgisi yok benim hep düşüktü doktor gebelikte ferritin düşük olabilir dedi. Senin bakman gereken hgb ve demir bağlama kapasitesi.
CgdmZtrk Kbrahrl sanmam. Ben çok yedim bişey olmadı. Netten bi araştır bakalım. Kan ilacı kullanmıyorum kanım yükselsin diye yemiştim biraz fazla yükselmiş daha yemiyorum 😂
Kbrahrl Yigitin_annesi evet canım maltofer fol kullanıyorum ayrıyetten d3 damlası kullanıyorum ama fayda etmedi
Kbrahrl CgdmZtrk yok canım bu demir eksikliğinin bir zararı olur mu? Ferritin dedi canım sağlık ocağındaki hemşire demir eksikliğin baya var dedi yarın doktorunla bir görüş dedi bana 🤷🏻♀️ Eğer o dediğinse o yüksek
joki Benim de düşük ya 😑 bugün günde ikiye çıkardık hapı. 5 gün uzun bi süre ama. Siz çıkamıyorsanız da arayın eczaneyi, kalfa evinize getirir, biraz da bahşiş bırakırsınız. İhmal etmeyin.
Kbrahrl joki canım ben doğuda yaşıyorum eşimde askeri personel pek güvenemiyorum açıkcası hep ilaçlarımı aldığım bi eczane var ama 🤷🏻♀️ Senin değerin kaçtı canım benim ferritin 6,8 çıktı
joki Kbrahrl benim hgb 10 falan. Onun düşüklüğü. Ama ihmal etmeyin, demir hapını doğumdan sonra bile kullanıyoruz. Kendinizi biraz zorlayın, ilacı gidip alın bence.
Kbrahrl Zeyno_65 9 ilaç kullanıyorum ben 🙊 ama doğumdan sonra bir süre ilaç kullanmamaya karar verdim ☺️ 2 haftadır filan sürekli uyuyorum uyumazkende yataktan çıkamıyorum inşallah doktorum iyi şeyler söyler yarın 🙄
Kbrahrl joki ne yapmam lazım onu da bilmiyorum ki canım ne yaparsam yapayım yükselmiyor yarın doktora gideceğim canım endişelendim bende 🤷🏻♀️
Zeyno_65 Kbrahrl inşallah canim bende 8 ilaç kullanıyorum günlük. Aylardır aynı durum. Hayatımda ne bu kadar hastaneye gitmisimdir nede bu kadar ilaç kullanmışımdır. Az kaldı ama inşallah. Doğum sonrası inşallah hiçbirini gormiyicem diyorum bende sürekli. Bıktım çünkü o kadar midem bulanıyor ki artık ilaçları görünce bile.