Ben vajinusmuslu bir hamileyim özeldeki doktorlar direk sezeryan diyor psikolojik olarak daha kötüye gider deyip normal yapmayı reddediyor devlet etkiler ise sırf vajili DİE kimse sezeryan yapmaz burada diyorlar aranızda normal doğumu vajinusmuslu haliyle yapan varmı