Meraba güzel hamişler..Allah hepimizin yardimcisi olsun bu yolculukda.
24+2 hamileyim.Siğil çıkdı bende.zaten Vaginam 1aydir cayır cayır yaniyodu..Kandiloma Siğil var dedi.reçete yazdi tabi.Sizlere sorum şöyle ki, Tedaviyle geciyomu vaginal sigiller ?