Bugün büyük hayal kırıklığına uğradım 19+3′teyiz vee 2 gün öncesine kadar bebişimizi kız diye tahmin ediyoduk babamız kız çocuklarına çok düşkün ve kardeşinin falan da hep kız olmasını istemişti ama olmadı, şimdi bende o da rüyasında kız bebek falan gördük dedik kesin kız heralde falann… 10 gün önce hastaneye gittiğimde cinsiyetini göstermedi 2 gün önce özelde öğrendim ve oğluşumuz olucak kesin artık ce babamıza babalar gününde kutu hazırlayıp gö dericektim o şekilde söylicektim cinsiyetimizide ben ankaradayim babamız istanbul’da askerlik yapıyo neyse bugün, bebişimiz erkem olursa ne hissedersin falan dedim o da bana hüzün dedi 😭😭😭 yani bi hüzün hissederim ama genede bizim çocuğumuz ayırt etmem dedi. Hüzün diyince ben bi duraksadım vazgeçtim göndermicem kutuyu falan çoook üzüldüm. Bide bana biliyosun kız çocuklarına çok düşkünüm bide simdi rüyalarımızda falan gördük yaaa erkek olursa hüzün yaşarım bi ama olsun o da bizim bebeğimiz derim dedi ama ben çoook üzüldüm süpriz yapıcaktım hayal kırıklığına uğradım. 😭😭😭😭