Kursadbudak Hanımlar 27+3 haftalığız ,özellikle 3 4 gündür karnımda sertlik hissediyorum herhangi bir ağrı olmuyor bu sırada,bebek hareketleri de iyi ,bazen göbeğimin tek tarafı şişiyor bu normal mi?
gzmdnz35 Kursadbudak şuan aynıyız bende 27+3 benim de öyle oluyor haraketleri hiç sorma kıpır kıpır tepikliyor 😂😂 bi bakıyorum karnım yamuk duruyo bi sağa bi sola
busra2512 Kursadbudak ay bende aynı dertten muzdaribim canım bende 27+3 üm bi sağ tarafta toplanıyor bi sol tarafta 😀 bence büyüdükleri için alan daralıyor ve o yüzden toplanıyorlar canım
Tatlisannedilekk Kursadbudak 22+2yim bende de oluyor özellikle akşamları, oğlum hep sağımda toplanıyor
Kursadbudak gzmdnz35 erken doğum belirtisi oldugunu söylüyorlar korktum bende 30 sn bile sürmüyor sonra birden bir tekme atıyor 🥰
Hashasim2020 Ben de 21 haftalığım haftada bir iki kez karnım yamuk oluyor bir dakka içinde eskiye dönüyor 😂
Yaseminakkoyunk Kursadbudak bende 25 haftalığım neredeyse 16. Haftadan beri sertlik oluyor doktora sorduğumda uyku pozisyonunu değiştiriyor büyüdükçe daha fazla belli olacak dedi ama bebek uykuda nasıl tekme atıyor hala anlamış değilim bana kalırsa hiç uyumuyor göbek deliğimin oldugu kısma dirseğini yaslıyor orasını cayır cayır yakıyor 😂 ama yine de herşeyiyle mükemmel ötesi onu hissetmek orada olduğunu bilmek ❤️
Filizzz66 Kursadbudak benim Kızım daha erken haftalarda başladı toplanmaya şimdi 34+3 olduk artık alıştım çünkü çaresi yok sürekli toplanıyor karnımın sol tarafı hep yüksek bazen karnımdan fırlayacak gibi oluyor aşırı baskı yapıyor
Dmlyldz Kursadbudak o haftalarda oluyor öyle normal canım ☺️ Büyüdükçe iyice artıyor o toplanmalar 😂 sonra bir bakıyorsun dışarıdan görünüyor yaptıkları 🥰
Dilekdncr Peki bu yalanci kasilmalar acilmaya sebep oluyormu yani bazen cok sık oluyor doktorum adalat basladi ama ise yaramadi bende boyle olup zamaninda dogum yapan varmi
Yudum_p Dilekdncr benşm 28. Haftadan beri oluyor suan 31 bende alıştık ama tabi iyi değilmiş ama bir şekilde gidiyor demek ki bende adalet kullanıyorum günde bir defa sanki bendede işe yaramıyor ama bunu gonde 6 tane kullanan hile varmış erken doğumu engelliyor ve kasılmaları
AyaYlmazYldrm Kursadbudak 2. Hamileligim toplanmak nasil inanin bilmiyorum😂 bnim karnim hep sert valla
Dilekdncr Yudum_p ben yarin yine kontrole gidicem bakalm cnm doktoruma soylucem iki gundur daha az oluyor ama yinede korkuyor insan..
mrv39 Kursadbudak benim de dun ayniydi butun gun devam etti en son gece cok fazla olunca acile gittik yatirdilar serviste igne serum fitil nst vs doktorum sabah gelip bakti duzenli mi degil mi takip et sakin ihmal etme ve aramadan direkt gel bundan sonra dedi