EbrarBulut Bursada şehir hastahanesinde takip olup doktorundan memnun olan varmı bulamıyorum Doktor ıkı kere gittim ☹️
Kuzeymiraa EbrarBulut zeliha atak kesinlikle 23. Ayın sonunda onun sayesinde Bir ayda hamile kaldım 🙏❤️
Kuzeymiraa EbrarBulut amin inşallah mutlaka gidin randevu sıkıntısı oluyor şehir hastanesinde baya ama memnun kalıcaksınız
tgce_brs Kuzeymiraa telefondan alinmiyo galiba randevu öyle mi oraya gidip sıra alabiliyomusuz. Bende ikili tarama olmam gerekiyo oraya mi olsam özel de mi bilemedim
Kuzeymiraa tgce_brs telefondan almak imkansız olmuş zaten artık ordan gidip sabahtan sıra alabiliyorsunuz Ama artık vermiyorlar sanırım sabahtan giden iki üç kişiye doktorun sekreterinden rica edip öğleden sonraya fiş rica ediyorsun insafına kalmış bu yüzden özele geçtim bende yoksa doktorumdan çok memnundum
Ferihakrc Canım ilk hamileliğimi öğrendiğimde gece acilde Özlem özler Aydın diye bir doktor vardı ve bu corona çıkana kadarda gittim ve gerçekten işini hakkıyla yapan bir bayan ama şimdi hastalık dolayısıyla özele gidiyorum ama kesinlikle tavsiye ederim