Canım sıcaklar malesef çok etkiliyo, daha da arttırıyo. Hatta kusturuyor bile. Sana tavsiyem kesinlikle düzenli ye aç bırakma kendini az az sık sık ye. Ben ne zaman geç yesem midem hep daha kötü oluyodu. Şimdi çok şükür çok hafifledim prilam dr var akşamları yatmadan 2 tane içiyorum o çok iyi geldi bana en azından yemek yiyebiliyorum. Ilk haftalarımda 2 kaşık yiyemiyodum bile. Inşallah sende tez vakitte sağlıkla toparlarsın, sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi inşallah