SedaAydemir Kızlar 36 haftalık hamileyim kan tahlilimde bunlar yüksek çıktı aynı durumu yaşayan varmı nasıl birşey bekliyor beni cuma günü doktora gidicem
Balance SedaAydemir bnmde ikisi yiliksek cikti ama doktor normal oldugunu soyledi kasinti falan icin alt ast degerinin yuksek olmasi gerekiyo yani karaciger enzimlerinin yani bunlarin yuksek olmasi birsey ifade etmiyormus hamielelikte normal kabul ediliyor
SedaAydemir Busraer 2 hafta önce kollarımda ufak bi döküntü ve kaşıntı oldu yediklerimden kaynaklandı sandım onunla bi ilgisi varmı
melme Busraer benim kaşıntımda çok kolestrolümde siz doğum yaptınız mı acaba bi sorun yaşadınız mı rica etsem bilgi paylaşırmısınız
SedaAydemir Sumru inşallah öyledir canım sonlara yaklaştık zaten tansiyon sıkıntım var zarzor geldik bugünlere şimdi bide bunlar sıkıntı olmasın
Sumru SedaAydemir benimde kolesterolüm yüksek çıktı ki ben daha 21 haftalığım 😂 ama doktorum önemsemedi çünkü hamilelikte normalmiş o yüzden doktorlar çok üstüne düşmüyorlar sıkma canını geçmiş olsun ☺️
Tubaprm Normalde kolesterol değerim yuksek şuan için doktor kontrol dahi etmiyor yüksek olması zaten hamilelikte olucak dedi
Tubaprm SedaAydemir öyle.canım ben bı sıkıntı yaşamadım şuana kadar ama açık havada yürüyüş tavsiyesine uymaya çalış birde beslenmeme yinede dikkat et biz anne olarak işimizi sağlama alalım kolestrol e en iyi gelicek şeyler bunlar dendi canım
SedaAydemir Yigitin_annesi kolestrol 250 trigliseridde 250 çıktı dün doktora gittim normal karşıladı hiç bişey demedi hatta demekki sıkıntı değilmiş
melindam SedaAydemir Benim GebeliktennÖncede Hep yüksekti Kolestrolüm Ama Doktorum Hamilelikte dahada Yükseliyor Biz Önemsemiyoruz Kolestrolü dedi Sokıntı Etmr
Sumru Yigitin_annesi öyle mi ama yine de yüksek benim ki doktor üstüne düşmedi önemli birşey olsaydı emin ol üstüne dururdu