Arkadaşlar yarın 32 ye giriyorum ve çalışabilir raporu almaya gideceğim doktorum verecek kurumda kabul edeceğiz dedi konu o değil asıl sorum şu. (Kamudayım bu arada)
şimdi biz 32 haftaya kadar idari izinliyiz ya cumhurbaşkanı talimatıyla ben yarın alacağım raporun başlangıç tarihini bir sonraki hafta yapabiliyor muyum. Sonuçta zaten 32+6 ya kadar idari iznimiz var 😬