Dilber2167 Bugün çatı muayenesi oldum korktugum kadar kotu gecmedi doktor hemen bakti şuan acilmam ve sancim yok çatım normal dogum icin musaitmis artik kizimin istegine gore bekliyoruz ne zamn gelir belirsiz 😞
Nazlibicicek Dilber2167 cekiniyordun demi sen çatı muayenesinden. Konuşmuştuk. Hayırlısı olsun cnm. Bekleyelim bakalım