ilkbaby Kızlar 20+3 haftaligiz göğsümden bı sıvı akıyor sutyenimde hep leke oluyo. Bu durumu yaşıyan var mi
derinozkaya ilkbaby ben bunu ilk ücüncü ayda yasadım doktorum normal oldugunu ellememem gerektigini söyledi sıkarsan durmadan akarmıs 28 oldum halen dar sütyende akıyor 🤨
Oykukilinc Ben de yaşıyorum bu durumu hala da devam ediyor ebe kesinlikle sıkmamamı oynamamami söyledi çok normalmiş
ilkbaby mina_mom Muberraonur Aysada Ahsend49 Bebisleriniz erkek mi 😊 çevremde sorduğum kadarıyla cinsiyeti erkek olanlar bu durumu yaşıyorlar
mina_mom ilkbaby aynı şeyi bende yaşıyorum hafif sıkınca görüyorum su gibi sıvı akıyor hafif ellemiyorum ama siyah iç çamaşır taktığmda kuruyor izi kalıyor beyaz normaldir canm bizmde oluyor 😊
ilkbaby mina_mom Giz4110 Nacarserap İlk defa sizin kız olarak duydum demekki cinsiyetle alakası yokmuş 😊😊
Nacarserap ilkbaby bünyeden bünyeye değişiyor bence… bir ara gögüslerim patliycak sandim dokunamiyordum duş alamiyordum uyuyamiyordum ağrı yapiyordu… ne zaman göğsümden sıvı geldi rahatladim… korktum doktoruma sordum normal korkma dedi.
Sebi9590 ilkbaby evet 20haftada basladi nokta gibi lekeler hep oluyo ancak 2defa sol goysumden baya su akti ..şu an 24+2yiz
Ezgi-ceren ilkbaby aynı hafta aynı gündeyiz 😊 benim de son 2 haftadır akıyor ara ara. Doktor normal olduğunu fazla dokunmamam gerektiğini artacağını söyledi. Her gün olmuyor ama arada sırada geliyor.
ilkbaby Ezgi-ceren aynen bana da normal dedi ama dokunma falan demedi bende bugün su aktuginj görünce sıktım biraz bişey olmaz inşallah 🙄
Ezgi-ceren ilkbaby sanmıyorum olacağını. Daha fazla artıp rahatsız etmemesi için dokunma diyordur. zaten ben dokunmaya cesaret edemiyorum pek bir garip geliyor 😊
ilkbaby Nacarserap evet benimde başlarda çok agiriyodu. Benim 3.ayfan sonra kanamam olmuştu 1 buçuk ay sonra bitti eltim göğüsten su gekmesi etken dogum riski demekmiş deyince korktum ben.. doktora sordum hayır normal dedi bazı gebeliklerde olur dedi