Duygurella- 7 haftalıkken sabah baş dönmesiyle uyadım ama çok affedersiniz tuvalete bile gidemiyordum ama aşırı mutlu oldum çünkü baş ağrısı ve kaşıntım dışında hiç bi belirtim yoktu neyse akşam saat 4 gibi daha da şiddetlendii eşimde bende normal bakıyoruz hamilelikte oluyor diye sonra akşam saat 9′da iyice kötü oldum tansiyonumu ölçtük büyük ve küçük tansiyorum çok düşük nabzım yüksekti hemen hastaneyi aradık geliyoruz doktor oradamı diye başka doktor vardı neyse muane olim sabah kendi doktoruma giderim dedim doktor ultrasonla baktı 5 haftalık dedi ve ilk defa bebeğimi gördüm kesenin içinde o kadar mutlu oldum ki gözlerim doldu ve doktor ne dese beğenirsiniz, kalbi atmıyor ölmüş artık seni zehirlemeye başlamış dedi. ayy o an dünyam başıma yıkıldı etraftaki sesleri algılayamıyorum inanmak istemiyordum çnkü kanamam flan hiç yoktu 3 gün boyunca bir sürü doktora gittim sonunda kürtaj oldum benim için en kötü olan durumlardan biride yan odamda doğuma hazırlanan bir anne vardı onun yanında ben 3 ,4 ay kendimi toparlayamadım ama sağlık olsun hiç bir zaman isyan etmedim rabbim hakkımda hayırlısı buymuş dedim ama Allah kimseye yaşatmasın 🤲🏻🤲🏻