Merhaba iyi akşamlar kızlar, epidural normal doğum yapan/ bilgisi olan var mı acaba? Doğum sırasında mı belirleniyor? Ben hastaneyle fiyat görüştüğimde detay vermediler normal ve sezeryan ücret bilgisi verdiler sadece. Epidural normal için önceden fiyat alıp netleştirmek mi lazım acaba? Bir de nasıl oluyor ne raddeye kadar sancı çekiliyor tavsiye ediyor musunuz? Yardımcı olabilir misiniz? Normal doğum istiyorum fakat böyle bir imkan varsa faydalanmak da isterim acı eşiğm düşük 😕